Logo to kluczowy element każdej marki – swoista wizytówka reprezentująca jej idee. Niezależnie od tego, czy posiadasz małą firmę, czy znane międzynarodowe przedsiębiorstwo, posiadanie znaku wyróżniającego Cię na tle konkurencji ma niebagatelne znaczenie.
Logo dla firmy i jego znaczenie
Projekt logo dla firmy składa się najczęściej z symbolu i krótkiego napisu, więc nie wygląda na coś skomplikowanego do wykreowania. Jednak taka prosta konstrukcja wymaga wbrew pozorom więcej pracy i przemyślanego projektu logo. W tak małej formie trzeba zawrzeć najważniejsze wartości firmy, wyrazić jej charakter poprzez odpowiednie kolory i czcionki, we właściwy, budujący pozytywne skojarzenia sposób ulokować komunikaty do odbiorcy i „zapakować” całość w atrakcyjne wizualnie i profesjonalne pod względem technicznym logo dla firmy. Potrzebne są zatem specjalistyczna wiedza, znajomość psychologii, marketingu a nawet prawa. Logo dla firmy to wartościowe narzędzie – żeby sprawnie działało, potrzebny do stworzenia projektu logo jest prawdziwy fachowiec z robimylogo.pl
Projekt logo dla firmy – jakie pytania warto zadać podczas tworzenia?
Logo dla firmy to uniwersalna wizytówka marki, która będzie kojarzyć się odbiorcą z naszą firmą. Tak istotny element będzie miał olbrzymią moc przekazu, więc warto dokładnie przemyśleć jego zadania.
- Jakie skojarzenia ma wywoływać logo dla firmy?
- Jaki jest główny przekaz, który odbiorca powinien zapamiętać?
- Jaka jest osobowość i styl marki?
- Kim jest docelowa grupa odbiorców – ich wiek, upodobania, zachowania czy wartości?
- Czy projekt logo dla firmy jest czytelny, oryginalny, uniwersalny, pomysłowy, łatwo zapadający w pamięć, oddający charakter firmy, wyróżniający się na tle konkurencji?
- Czy logo dla firmy będzie łatwo umieścić w środkach przekazu reklamy, np. na projekcie ulotki, na banerze czy na stronie internetowej?
Projekt ulotki – niezmiennie skuteczna forma reklamy
Projekt ulotki to nie najnowszy, ale nadal skuteczny sposób na propagowanie informacji. Mimo swoich niewielkich rozmiarów ma ogromną moc przekazu, gdyż dociera do dużej liczby osób. W projekt ulotki warto zainwestować, jeśli Twoja marka planuje akcję promocyjną, organizuje ważne wydarzenie, zamierza uczestniczyć w targach, szkoleniach czy sympozjach. W projekcie ulotki ważne są krótkie, interesujące treści połączone z hasłami reklamowymi, aby zawrzeć najważniejszy przekaz i zachęcić odbiorców do sięgnięcia po więcej informacji. Niemałe znaczenie ma również atrakcyjna i intrygująca szata graficzna, która spełni rolę wabika w pierwszych sekundach dostarczenia ulotki do rąk odbiorcy.
Zależy Ci na skutecznej i kreatywnej promocji Twojej marki? Zainwestuj w profesjonalny projekt logo dla firmy i projekt ulotki, które stworzą doświadczeni specjaliści na robimylogo.pl! Sprawdź cennik i wybierz pośród pakietów w atrakcyjnych cenach!